Monday, July 21, 2008

Saamtrek: 19 Julie 2008 op de Aar

From: Johan Matthee [ <mailto:jmatthee@oldmutualpfa.com>
mailto:jmatthee@oldmutualpfa.com]
Sent: 21 Julie 2008 08:46
To: Jaap Kelder
Subject: Saamtrek: 19 Julie 2008 op de Aar


Beste Jaap en Vriende

Ek vertrou dat almal veilig tuis gekom het. Vergun my asseblief vir
oulaas die geleentheid om almal wat teenwoordig was te bedank dat hulle
die moeie en kostes ontsien het om daar te wees. Nogmaals baie dankie
aan Charel Marais en sy span wat soveel moeite gedoen het met die venue
en die ete. Julle is ware staatmakers.

Ek dink ons kan die dag opsom in 'n paar punte:

1. swakdienslewering landswyd is 'n wesenlike probleem;
2. inwoners- en belastingbetalers sit hulle voet neer en eis behoorlike
dienste in ruil vir hulle swaar verdiende geld;
3. daar is 'n werklike behoefte dat BBV's hulself op streek- en
provinsiale vlak organiseer.
4. dit is nodig dat BBV's met mekaar sal skakel om te verseker dat foute
van die verlede nie herhaal word nie;
5. verantwoordelikheid en deursigtigheid is van kardinale belang;
6. voortdurende kommunikasie met inwoners is 'n moet; en
7. affiliasie aan die NBU is baie belangrik.

Ek verneem graag of enige iemand nog iets hierby wil voeg. Ek wil net
byvoeg dat daar 'n gees van samehorigheid en onderlinge ondersteuning
was, iets wat ons in die toekoms nog baie nodig gaan hê. Jaap Kelder

Laat ons nou hierdie inisiatief voortsit terwyl almal goed "ge-charge"
is.

Groete

Johan Matthee
Colesberg

+27 (0)51 753 9281 (telephone)
+27 (0) 82 406 8248 (mobile)
+27 (0) 86 513 8232/ +27 (0) 51 753 9281 (fax)
jmatthee@oldmutualpfa.com (E-mail)

No comments: