Friday, July 4, 2008

BBV Saamtrek: De Aar

From: Johan Matthee [mailto:jmatthee@oldmutualpfa.com]
Sent: 04 Julie 2008 07:51

Subject: BBV Saamtrek: De Aar

Hallo ,

Gerhard het vir my jou e-pos besonderhede deurgegee. Ek is Johan
Matthee, Voorsitter van die Inwoners- en Belastingbetalersvereniging te
Colesberg.

Ek is ook die sameroeper van 'n saamtrek vir al die
Belastingbetalersverenigings (BBV) landswyd wat op 19 Julie 2008 by De
Aar se skougronde gehou gaan word. By hierdie geleentheid gaan ons almal
die geleentheid bied om moontlike vrae te vra, kennis uit te ruil oor
hoe te werk gegaan is om 'n BBV te stig, hoe om 'n dispuut te verklaar
en hoe daar opgetree moet word tydens die dispuut.

Jaap Kelder van die Nasionale Belastingbetalersunie (NBU) woon ook die
geleentheid by en ek het ook gereel vir hoe profiel sprekers van o.m.
die DA, OD, ACDP, Prof Karel Boshoff (Orania) en 'n vateenwoordiger van
die TLU-SA (Transvaal se Landbou Unie (S.A.). Daar sal ook 'n
verteenwoordiger van NERSA (Nasionale Energie Reguleerder van SA) wees
om ons toe te lig oor munisipalitiete se rol as diensverskaffers van
elektrisiteit.

Die geleentheid begin om 10:00 en ons beplan om ongeveer 15:00 klaar te
maak. 'n Middag ete, koffie en tee sal bedien word. Ongelukkig sal
elkeen self moet betaal vir sy/ haar brandstof en oornagkoste, maar die
manne en maninne reel onderling om mekaar op te laai en saam te ry.
Sodoende deel hulle die kostes.

Ek is van mening dat jy/ julle baie baat sal vind by hierdie geleentheid
aangesien jy eerstehands al jou vrae beantwoord sal kry en sal leer by
diegene wat al ver gevorder is op die pad van herstel en die "slaggate"
wat hulle in getrap het kan vermy.

Laat weet my asb. so gou moontlik of jy die geleentheid wil bywoon sodat
daar ook vir jou voorsiening gemaak kan word.

Groetnis

Johan Matthee

+27 (0)51 753 9281 (telephone)
+27 (0) 82 406 8248 (mobile)
+27 (0) 86 513 8232/ +27 (0) 51 753 9281 (fax)
jmatthee@oldmutualpfa.com (E-mail)

No comments: