Saturday, August 2, 2008

Ek moet bieg...

Ek bieg voor Henry Jeffreys
Posted by: "Gustav Slabbert Venter" gustav@hambastraight.com hambastraight


Wed Oct 11, 2006 1:05 am (PST)

Meneer Jeffreys


Ek rig hierdie brief aan u en die regering wie se medialakei u is. Na
aanleiding van u opstel: "Om die skade van apartheid te herstel,"
vergun my tog net hierdie ontboeseming.

Ek is 'n Afrikanerman en ek bieg, ek het die wapen opgeneem en my
beywer om die stelsel van apartheid te behou. Ek is bereid om die
volle omvang van my optrede te bely maar vergun my eers om 'n gepaste
straf vir myself aan te beveel: Gesien dat die Nuwe Suid-Afrika se
benadering tot restitusie berus op die "oog-vir-'n-oog,
tand-vir-'n-tand" beginsel, mag ek aanbeveel - nee, mag ek pleit - dat
u regering en u gemeenskap ons blankes straf met die soort apartheid
wat ons op ander rasse toegepas het.

Begin deur vir ons ons eie land te gee in een van die mooiste,
vrugbaarste landboudistrikte in Suid-Afrika waar ons moet opsnork met
ons eie regering en adminstrasie. Bou vir ons moderne
administrasieblokke, hospitale, lughawens, sportstadions en skole en
verbind dit met goeie teerpaaie. Gee vir ons goed toegeruste
industriële gebiede en verdruk ons met uiters lonende staatskontrakte.
Onthou om vir ons voortdurend miljarde rande te gee om ons land te
ontwikkel en moenie vergeet om reg te staan met voedselhulp as ons te
lui is om dit self te verbou nie. (En beledig ons op die koop toe deur
die geld uit u eie koffers te neem en nie wat u as regeringsbeleid by
ons geroof het nie.) Skep vir ons werk en moet ons nie betaal as ons
weier om te werk nie. Ja, straf ons met passe wat ons moet dra -
alhoewel ek moet bely dat dit miskien nie doeltreffend sal wees nie
omdat ek skaamteloos trots daarop is om blanke Afrikaners te wees.
Verbied ons toegang tot ander rasse se gebiede en as ons sê nou maar
in Diepkloof of Gugulethu sou plak, verwyder ons na 'n plek waar daar
net blankes is. Bou daar vir ons ontspanningsgeriewe en as ons dit
afbrand, asseblief, stuur die polisie om ons te keer om nie duisende
van ons eie mense wreed te vermoor deur petrolgevulde buitebande om
hulle te sit en hulle te verbrand nie. Moet ons nie toelaat om saam
met swartmense te fliek of in hulle restaurante te eet nie. Beperk ons
tot sportspanne wat uitsluitlik uit blankes bestaan. Dwing
moedertaalonderrig op ons af en bou vir ons museums om ons kultuur te
vier.

U beloning vir hierdie regstellende aksie kan wees dat ons in die
gevierde styl van Afrika reageer en u uit groot dankbaarheid sal
verkrag, vermoor en beroof soos wat anderkleuriges nou met ons doen.


Ja, ek bely, ek en my blanke tydgenote skuld u en elke ander inwoner
van hierdie land 'n nederige en opregte verskoning: Ons het nie
verbete genoeg geveg om die stelsel van afsonderlike ontwikkeling te
behou en om die oorname van die regering deur 'n onsimpatieke,
gierige, onbehepte, bloedlustige, rassitiese spul kommuniste te stuit
nie.

As u vir my u voete per pos kan stuur, sal ek met graagte dat my
bediende dit in die wasmasjien was.

Groete.

Gustav Venter.


Beeld-forum: Om apartheid se skade te herstel


Oct 09 2006 07:05:37:010PM - (SA)

No comments: