wat van Afrikaners ingesamel is by die Voortrekkermonument. Op die
23ste Oktober 2009, was daar by die Voortrekkermonument 'n konferensie
oor Afrikanerarmoede gehou en is daar fotos geneem van volksvreemdes
wat hierdie muur van herinnering bou. Dit sou beteken dat
Afrikanergeld gebruik word om werk te verskaf aan volksvreemdes, dit
terwyl derduisende Afrikaners nie werk kan kry weens die rassistiese
regering se sogenaamde "affirmative action". Dit is hartseer dat die
bestuur van die Voortrekkermonument nie omgee vir arm, werklose
Afrikaners nie en eerder met Afrikanergeld, werk verskaf aan
volksvreemdes. Wat nog meer verbaas, is dat geen van die
konferensiegangers oor Afrikanerarmoede, 'n geluid gemaak het oor
hierdie toedrag van sake nie.
Miskien is dit nie so verbasend nie, veral as mens na die uitsprake
kyk wat by die konferensie gemaak is nie. Prof. Steve Booyens,
voorsitter van die Efficient Group, het gesê om werklik 'n verskil aan
armoede te maak, moet Afrikaners by die sakesektor in die breë en
swart ondernemings betrokke raak. In Steve Booysens se
reenboogdroomwereld bestaan daar seker nie iets soos Affirmative
Action en regstellende aksie nie. Of miskien is hy een van die
kruiperige Afrikaners wat hierdie rassistiese regeringstelsels as
nodig beskryf. Prof. Hermann Gilomee se oplossing vir die
Afrikanerarmoede, is 'n projekte wat fokus om meer bruin
Afrikaanssprekendes in universiteite te kry. Wat kleurlinge met
Afrikaner armoede te make het, sal net Gilomee seker verstaan en hoe
meer kleurlinge in universiteite die Afrikaners in plakkerkampe gaan
help, sal selfs Gilomee nie kan verduidelik nie. Dr. Danie Langner van
Solidariteit Helpende Hand, is voor die konferensie in die media
aangehaal dat hy te vertel gehad het dat "Armoede ken geen kleur nie."
Dit is so dat armoede geen kleur ken nie, die probleem is egter dat
Langer hierdie uitlating gebruik het om die feit dat in die Wes-Kaap
is 70% van die kinders wat deur onder meer die Skooltassie-projek baat
vind by Helpende Hand se opheffingswerk bruin kinders is, te
regverdig. Dit wil dus voorkom dat Solidariteit se Helpende Hand wat
voorgehou word as 'n helpende hand vir Afrikaners, eerder 'n helpende
hand is vir kleurlinge, maar met Afrikaners se geld. Daar mag dalk
gewonder word hoekom Oranjekas, die volkseie kooperatiewebank nie
genooi is na hierdie konferensie oor Afrikanerarmoede nie, maar neem
mens in ag dat Oranjekas onbeskaamd volkseie is, kan mens aanneem dat
Solidariteit van mening was dat Oranjekas nie sou inpas by hierdie
konferensie waar integrasie gepreek word nie. Dit blyk ook die rede te
wees hoekom die Oranje Sake Instituut nie genooi is nie. Die grootste
ironie van hierdie konferensie is dat Helpende Hand kwansuis uit die
geskiedenis gaan neem het wat goed is – die volkskongres van 1939 en
die daaruit voortspruitende Reddingsdaadbond. Solidariteit ken
blykbaar nie die geskiedenis van hierdie volkskongres nie, aangesien
hierdie kongres juis gebore is uit die Afrikaner se verset om nie te
integreer met die Engelse nie. As hulle werklik lesse uit die verlede
wou neem, sou hulle sien dat die Afrikaner se redding in 1939 was dat
die Afrikaner besluit het om nie met die Engelse te integreer nie en
daarom kon die Afrikaner homself red. As Solidariteit se oplossing vir
die Afrikanerarmoede is dat die Afrikaner moet integreer met die
kleurling, soos wat nou voorgehou word in hulle konferensie, dan is
dit geen oplossing vir die Afrikaner nie. Dit wil ook voorkom of
hierdie nie 'n glips is van Solidariteit nie. So byvoorbeeld het hulle
onlangs die kleurling Alan Boesak gebruik om die name van slagoffers
van plaasmoorde te lees oor hulle radiostasie. Op 'n karaoke-DVD van
tradisionel Afrikaanse liedjies wat AfriForum, stalmaat van
Solidariteit laat maak het, sing die Zoeloe, Mangosuthu Buthelezi,
Hoe ry die boere sit-sit so. Hierdie subtiele integrasie is ook nie
vreemd van die dampkring waarin Solidariteit hom tans bevind nie. Die
ATKV, FAK, AHI, Voortrekkers, Agri-SA, Erfenisstigting en Broederbond
het dieselfde integrasie strategie. Met hierdie integrasie strategie,
hoop hierdie organisasie blykbaar om die Afrikaner deel te maak van
die Nuwe Suid-Afrika. Gevolglik kan mens aanneem dat hulle die
vryheidseis van die Afrikaner nie ondersteun nie. Dit is seker ook
hulle goeie reg om nie die vryheidseis van die Afrikaner te ondersteun
nie, die vraag is egter wat gaan die vryheidstrewende Afrikaner maak
wanneer hierdie organisasies in die pad staan van vryheid?
Ben Geldenhuys
Paardekraal Verkenners
No comments:
Post a Comment