Friday, April 24, 2009

Twee jaar van Volksarbeid

Dit is vandag presies twee jaar sedert Bravoland haar deure oop gemaak
het vir volksgenote. Ek onthou nog die opgewondenheid oor elke nuwe
lid van aangesluit het....30.....50....100 tot vandag, twee jaar later
waar die lede tal op 1172 staan.

Ek onthou die vasberadenheid met die beplanning en uitvoering van
verskeie versetaksies en die deernis waarmee volkshulp aksies gedoen
is. Ek onthou die warm debatte maar ook die lekker gesels op die
forum. Ek dink terug aan die trots waarmee die Triomf vlag in gebruik
geneem is en die talle historiese plekke waar Bravolanders al die vlag
laat wapper het; Majuba, Paardekraal, Genl de Wet se Plaas, die
Voortrekkermonument en verskeie ander. Die gedagte dat die vlag ook op
verskeie plekke reg oor die wereld wapper, laat 'n warm trotsgevoel in
my hart. Ek onthou die opgewondenheid met die ontwerp van Bravoland se
landswapen en die verligting toe daar uit eindelik op een besluit is.

Ek beleef al die volksaksies waar Bravolanders by betrokke is. Die
Oranjekas, die Oranje Sake Instituut en die verskeie Oranje Sakekamers
wat ten doel het om ons volksekonomie weer te laat herleef. Ek sien
die Bravolanders by die Verkenners Beweging, by die Afrikanerfront en
verskeie ander volksgerigte organisasies.

Met die Volkskultuurdag wat hierdie jaar weer op die 30ste Mei 2009
gevier word by die historiese Paardekraal Monument, dink ek terug aan
2008 se fees en hoe hard die Bravolanders aan en by die fees gewerk
het. Ek onthou hoe trots ek was by die Radio Pretoria spogaand, nie
net omdat Bravoland een van die borge was nie, maar ook oor al die
Bravolanders wat daar was en selfs oor die Bravolanders wat deel was
van die reelings kommittee.

Dit alles onthou ek en dit verbaas my nie, want in Bravoland word daar
gepraat maar ook gedoen. Ek besef ook dat Bravoland vir ewig sal
bestaan, want Bravoland is 'n gedagte. 'n Gedagte wat leef in die
harte van haar burgers. 'n Gedagte wat op geen beter manier verwoord
kan word as -
In Geloof, Ons vryheid!

Op hierdie tweede verjaarsdag van Bravoland, is dit ook vir my
aangenaam om die nuut verkose Volksraadslede geluk toe te wens en ook
sterkte. Aan die uittredende Volksraadslede wil ek bedank vir die
diens wat hulle aan Bravoland gelewer het.

Met dank,

Ben Geldenhuys

http://www.bravoland.co.za

No comments: