Sunday, December 27, 2009

Afrikaner WeerstandsBeweging

AWB Forum

Goeiedag vriende

Ek het baie goeie nuus. Ek het uiteindelik iemand gekry wat 'n AWB
forum vir ons oopgestel het. Die facebook groep sal altyd daar wees al
haal hulle hom nog 'n 100 keer af, sal ek net weer een oopmaak, maar
'n forum waar ons kan gesels onafhanklik van facebook is net soveel
beter!!

Die forum is nog baie nuut en daar is nog nie veel lede nie, maar as
al 700 van julle wat opregte Boere is aansluit gaan ons 'n baie
bedrywige en lekker kuber kuierplek he waar ons kan gesels sonder die
valk oë van Facebook!

Gaan na http://awb123.forumotion.com/ en regestreer sommer nou dadelik!!!

Vriende ek kry die gevoel volgende jaar gaan 'n baie interesante jaar
wees, dinge gaan begin gebeur, en deur die forum kan ons mekaar help
om beter voorbereid te wees op wat gaan gebeur, ons kan makliker met
mekaar kommunikeer.

Ek wil ook net vir Chris bedank wat so gaaf was om vir ons sy forum oop te stel.

Vriende nooi asb al jul vriende na die facebook groep en ook na die forum.
En voeg ook hierdie profiel van my by as 'n vriend om dit makliker te
maak om die groep weer te begin as Facebook se admins dit weer afhaal.

Die Boere is aan die loop en niemand stop 'n Boer wat momentum gekry het nie!!!

'n Baie geseende Kersfees vir julle en alle voorspoed met die nuwe
jaar en al die uitdagings wat daar op ons wag!

Boeregroete
Christo de Klerk

No comments: