Saturday, January 8, 2011

In ons kubervolkstaat







Wat is Bravoland?



'n Kuberstaat vir die Bloedrivier Geloftevolk! Bravoland het tot stand gekom, grensloos, onafhanklik, uit die versugting van die Afrikaner/ Boerevolk na vryheid!

Elke lid van die Bloedrivier Geloftevolk en ALMAL wat hulself met die stryd van die Bloedrivier Geloftevolk vereenselwig is welkom in Bravoland. U word vriendelik uitgenooi om deel te word van die snelgroeiende kuberstaat.

Bravoland is uit die volk vir die volk... en moet (in spesifiek die forum) gesien word as 'n verhoog. 'n Verhoog waar u as burger kan opstaan, u kennis en ondervinding kan aanbied in die toepaslike "departement", hetsy dit onderwys, energiesake, veiligheid, finansies, ensovoorts is.

Bravoland het geen politieke affiliasie nie, maar deur die samewerking van alle burgers (van alle Afrikaner/Boere-organisasies en/of partye, moet Bravoland gesien word as u spreekbuis – waar u u vrese kan openbaar, u vrae en kwellinge kan verwoord, u siening mag uitlig en in die proses ook deur kundige kennis gehelp en/of gelei kan word.

Daarom dat Bravoland geskoei is vanuit 'n volkstaatkonsep. Die doel van die "kuber-volkstaat" is dan ook om u as burger aan te hoor.

Feite is dat die Afrikaner-kultuur, -geloof, taal en geskiedenis vandag onder ontsaglike druk is en dat dit stadig besig is om verlore te gaan. Hier in Bravoland sal daar pogings aangewend word om, deur kundige leiding en bestuur, juis ook hierdie kwessies aan te spreek en dan ook met daadwerklike optredes te poog om dit te implementeer.

Word deel van Bravoland. Kom deel u kennis en ervaring en help om ons volk weer op te bou.

Word nou deel van die toekoms, sluit aan by Bravoland by http://www.bravoland.co.za/forum





Tuesday, November 16, 2010

My Geld Praat Afrikaans

Jingo Afrikaners


In sterk vereenvoudigde Nederlands, feitlik al Afrikaans, skryf Eugene
Marais in 'n hoofartikel in Land & Volk in 1891 as volg:
"… die vyande van di Afrikaanse taal is Jingo-Afrikaners – mense so
lag gevalle dat jy lus het om jou mond uit te spoel as jy hulle name
noem. Ons het al baie slegte nasies en mense in ons tyd gesien, maar
nog nooit iets lager of gemener dan Engels-gesinde Afrikaner wat sy
moedertaal – die taal door sy vaders gesproke – verag."

Vandag sal ons met Eugene Marais se stelling kan saam stem. Vandag,
net soos in 1891 is daar ook sulke mense. Jingo–Afrikaners. Die
moderne Jingo-Afrikaners word verseker vandag net soveel verag en in
sekere gevalle selfs meer. Dink maar aan die gevoel wat 'n FW de Klerk
of selfs 'n Koos van der Merwe van die IVP by mens laat. Die term
Jingo is egter gegee aan Afrikaners wat besluit het om ter wille van
hulle nuwe meesters, Brittanje, te verengels. So kry mens vandag talle
mense met Afrikaanse vanne, maar wat skaars twee woorde in Afrikaans
kan praat. Hulle is Engels. Jingos.

Daar is nuwe Jingos ook. Dit is daardie Afrikaners wat die ANC ter
wille wees. Wat verkies om hulle kinders in 'n staatskool te sit sodat
hulle kinders die ANC propaganda kan insluk. Wat selfs hulle kinders
in Engelse skole sal sit, sodat hulle kindertjies tog nie moet
"sukkel" om aan te pas in die "nuwe" wêreld nie. Jingos. En asof dit
nie erg genoeg is nie, maak hulle ook hulle kinders groot as Jingos.
Kinders van die wêreld. Humanisties, kerkloos, liberaal en verlore.

Die aftakeling begin natuurlik eerste by ons taal. So sal die ANC 'n
skool verswart juis deur die skool te verengels. Ons taal is 'n wapen
wat teen ons gebruik word, maar kan ook dien as 'n kragtige wapen in
ons guns. Dit is egter belangrik dat ons besef dat 'n taal wat geen
kommersiele waarde het, sal uit eindelik sterf. Die behoud en groei
van ons taal sedert sy ontstaan was juis sy kommersiele waarde en nou
gooi van ons mense dit weg sodra hulle vermoed iemand is dalk Engels.
Hoeveel Afrikaners slaan onmiddelik oor na Engels sodra hulle moet
besigheid doen nie? Selfs as hierdie Afrikaners kliënte is, weier
hulle om aan te dring of selfs te vra om in Afrikaans bedien te word.
Skandelik. Jingos? Ek hoop nie so nie. Miskien is dit daardie Boere
goeie maniere wat mense dwing om oor te slaan Engels toe sodra hulle
reken die ander persoon gaan sukkel in Afrikaans. Indien dit so is,
is dit een stukkie goeie maniere wat ons sal moet weg gooi, as ons nog
enige liefde vir ons taal oor het. Ons sal moet aandring en meewerk
dat ons taal sy kommersiele waarde behou.

Die Afrikaner se laaste mag is gesetel binne sy ekonomiese krag.
Werkkrag, kapitaalkrag en koopkrag. In sy koopkrag rus sy mag om
Afrikaans se kommersiele waarde te behou. Dit verg ook nie groot
inspanning nie, al wat dit verg is om duidelik te verklaar: My geld,
praat Afrikaans.

Onlangs het die Solidariteitgroep 'n bankverslag die lig laat sien.
Hierdie verslag volg na aanleiding van hulle geveg met ABSA oor ABSA
se aandringing op swartkwotas in Rugby. Die Solidariteit verslag het
gefokus op die bankkostes van sekere banke en op hierdie manier die
banke teen mekaar op geweeg. Kostes is egter net een faset van
bankwese en in my beskeie mening amper die onbelangrikste. So
byvoorbeeld is diens 'n baie belangriker aspek. Indien 'n onderneming
se kostes hoog is, maar sy diens regverdig die koste, dan is dit
regverdigbaar as waarde vir geld. Mens verwag tog nie om by 'n een
ster hotel en by 'n vyf ster hotel die selfde prys te betaal nie. As
Afrikaner is diens in Afrikaans vir my uiters belangrik. Dit wys dat
die onderneming met wie ek besigheid doen respek het vir my en genoeg
waardering het vir my besigheid dat so onderneming my in my eie taal
sal bedien. Feitlik geen van die banke in Solidariteit se studie kan
dit waarborg nie, of bied selfs aan om mens in Afrikaans te bedien
nie.

Indien diens in Afrikaans aangebied deur vriendelike Afrikaners vir
iemand belangrik is, is die Ko-operatiewe banke soos Oranjekas en
Kleinfontein Spaar en Krediet die enigste opsie. Met die kaartstelsel
en elektroniese bankdienste wat Oranjekas nou ook aanbied, het mens
amper nie meer 'n verskoning om beledig te word om in Engels gehelp te
word by die "ander" banke nie. Afrikaans sal kommersieel oorleef deur
instansies soos Oranjekas en ander, maar dan slegs as Afrikaners wat
nie Jingos is, hierdie instansies ondersteun.

Tuesday, November 2, 2010

AWB Openbare vergadering


Westfalia Avontuurkamp

ONTHOU VAN WESTFALIA KAMP!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ons kamp vanjaar weer vanaf 4 tot 11 Desember 2010 op Westfalia tussen
Tzaneen en Duiwelskloof. Almal kan weer kom saam werk en speel tussen
mede Boere-Afrikaners.

Die AVKB is 'n beweging vir die vrye jeug van die Afrikanervolk,
begrond en gerig deur 'n Bybels-Christelike lewens en wêreldbeskouing.

Alle jongmense met durf en wat nog murg in hulle pype het, is welkom.
Die sluitingsdatum vir inskrywings is 27 November 2010.

Die inslag van die kamp is beveiliging van ons geloof, volk, kultuur,
ons lewens en goedere.

Ons gaan skerts, lag, sing, avontuur hê, ernstig wees
en baie beleef en ervaar!

Moenie na die tyd spyt wees nie, wees op die voorpunt, wees gereed vir
enigiets wat op jou wag, wees getrou aan jou Christelike beginsels en
kom geniet 'n onvergeetlike ervaring!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

DIE TEMA HIERDIE JAAR: - - IN DIE VOETSPORE VAN ONS HELDE - -

http://www.facebook.com/event.php?eid=154537024586246

Sunday, October 3, 2010

Oranjekas , Bank vir die volk

DIE KAS – BANK VIR DIE VOLK


Dit was die uiterste armoede van Afrikaners na afloop van die Tweede
Vryheidsoorlog wat 'n aantal manne tot die besef gebring het dat die
optrede van Britse bankiers gestuit moes word. Uiteindelik sou die
klein, skugter begin gemaak word met 'n handelstak wat ook die
hoofkantoor sou wees van Volkskas Kooperatiewe Bank. Die stadige groei
aan die begin kan toegeskryf word aan die enorme skuldlas van
Afrikaners by volksvreemde bankiers waar hulle gyselaar gehou is.

Geleidelike groei, nuwe planne en Afrikaner-denke het daartoe gelei
dat daar uiteindelik 'n eerste volwaardige tak opgerig word van Oom
Bossie se Bank. Een na die ander opregte Afrikaner seun en dogter is
in diens geneem – mense waarvan die harte warm geklop het vir die saak
wat hulle dien. Eers in 1938 word 'n nuwe strategie gevolg.
Volksgenote van 'n bepaalde dorp of distrik moes die werwing van nuwe
kliënte begin. As daar uit 'n distrik genoeg beleggings, voldoende
sakeondernemings en gewone salaristrekkers 'n onderneming teken sou
die bank oorweging gee aan die vestiging van 'n nuwe takkantoor.

Die groot banke uit Brittanje het die nuwe bank met smalende
opmerkings begroet en verduur. Toe Volkskas uiteindelik besluit om sy
koöperatiewe mantel te verruil om 'n volwaardige handelsbank te word,
het Afrikaners gehoop en vertrou dat die regte besluit geneem is.

Volkskas Beperk was alle banke voor toe daar besluit is om uitsoek
klante wat oor jare hulle eerbaarheid getoon het, 'n kaart beskikbaar
gestel wat bekend was as 'n welwillendheidskaart. Daarmee kon die
houer daarvan by enige handelsbank enige bedrag onttrek. Hierdie kaart
was moontlik gemaak weens die eerbare optrede van sy kliënte wat
hoofsaaklik Afrikaners was.

Uiteindelik sou die koms van die Nuwe Suid-Afrika ook die hertoetrede
van die Britse Imperialis verhaas word, en word ABSA gestig om
daardeur die Ploegbank, Volkskas Bpk. se naam vir goed te laat
verdwyn.

ABSA met sy nuwe aanslag, weg van Afrikaner sentiment, geskoei op die
lees van die Onderdrukker, het nie net die Afrikaner se taal verwerp
in sy aanslag nie, maar het sy eeu-oue haat teen die oorwinnaars van
Majuba ten volle laat geld deur Afrikaners te vervang met
volksvreemdes in sy personeel strukture. Uiteindelik sou die geliefde
Volkskas waar haas elke Afrikaner tuis gevoel het, met wrewel in die
hart sy bankdienste voortsit by sy grootste vyand.

Toe, een dag, kom vyf Afrikaners weer byeen – en daar word die eerste
sooi gespit om weer 'n koöperatiewe bank vir die Afrikanervolk te
vestig. Die verantwoordelikheid om so 'n enorme daad te verrig sou
groot invloed uitoefen op vyf manne se lewens waar hulle weereens moes
begin om met 'n verarmde volk se bietjies-bietjies geld moes woeker om
'n volksekonomie te help vestig.

Net soos Volkskas, is Oranjekas as koöperatiewe instelling gestig. Die
beginners daarvan, net soos Volkskas, het min kennis en ervaring
gehad van die bankwese. Net soos Volkskas se oom Bossie, was die
geloof sterker as die rykdom van kennis. Net soos Volkskas was dit die
verarmdes wat eerste hulle aandele gekoop het om Oranjekas te vestig.
Net soos Volkskas, het Oranjekas reeds sy eerste diep spoor getrap in
die harte van Afrikaners – dit is weer Die Kas !

Maar daar is een verskil: Oranjekas het te midde van aanslae
hardnekkig voortgegaan en binne die eerste twee jaar op 'n netto wins
begin opereer. Met die geloof van 'n klein direksie en 'n paar honderd
aandeelhouers se ondersteuning wink die toekoms om 'n nuwe hoofstuk in
die geskiedenis van ons volk se voortbestaan te skryf. Daar sal nog
dae van teenspoed en terugslae wees, maar niks sal die Afrikanerdom
weer van sy swaar verdiende goed kom beroof nie want sy aandeelhouers
sal biddend waak oor hierdie kosbare kleinood.

Clem de Klerk - September 2010

Saturday, September 18, 2010

Die Boere sal nie stilgemaak word nie

Die Boere sal nie stilgemaak word nie


Besoek ons by: http://boereenheid.phpbb3now.com
Boekmerk dan die skakel

Die vorige forum is in sy totaliteit van die internet verwyder a.g.v
duistere redes onbekend aan ons.

Ons het nie gaan lê nie, en het onmiddelik ingespring en 'n nuwe
tuiste geskep. ONS SAL NIE STIL WORD NIE!

Ons nooi elke iedere lid van die volk uit om ons te besoek by die
bogenoemde skakel. Kom registreer vandag nog en raak weer deel van
ons projekte, soos die boereplaas, blanke armoede verligting en
opheffing van mede volksgenote!

SIRKULEER ASSEBLIEF SODAT ALMAL KAN KENNIS NEEM!

Monday, September 13, 2010

Projek 2010 nuusbrief

Geagte Volksgenote

Die nuutste nuusbrief van Projek 2010 is op ons webblad te sien by:

http://www.projek2010.co.za

(onder die opskrif: NSA-Volksmoord duur voort)

Besoek gerus die webblad vir die nuutste inligting en versprei die
boodskap aan volksgenote wat nie besef wat in die land aan die gang is
nie.

Soos altyd, is dit uiters onaangenaam om die boodskap aan u te stuur.
Dit is egter nodig dat die omvang en aard van hierdie gruweldade teen
ons volk eers, sover moontlik, algemene kennis word. Dit is my
oortuiging dat eers dan, aksies in die verband die nodige vrugte sal
afwerp.

Tot dan, blyk dit 'n hartseer feit te wees dat daar nie die nodige
steun vir Projek 2010 uit volksgeledere gekom het nie. Daar is
sekerlik 'n verskeidenheid redes hiervoor wat wissel van
onbetrokkenheid, oningeligtheid tot 'n gebrek aan besef hoe belangrik
dit is dat die projek suksesvol is.

Ek vra u daarom oudergewoonte om die boodskap/inligting te versprei.

'n Hartlike dank aan elkeen wat ons behulpsaam is in die verband.

Werner Smook
Projek 2010

Thursday, August 12, 2010

Onderwys moet selfrespek herwin

Mediaverklaring met verwysing na die onderwysstaking en die SAOU se rol
daarin.

Groete

Leonard

www.indicato.co.za______________________

Leonard van der Dussen

Besturende Direkteur

indicato_logo_jpg_jpg

Tel 012 664-2300 Faks 012-644-2902
Posbus 16985, LYTTELTON, 0140

1ste Vloer, Barclayssentrum, h/v Burgerlaan en Cantonmentsweg,

Lyttelton. Verwoerdburg

Pdf dokument hier beskikbaar :
http://groups.google.com/group/onsstem-van-die-nasie/browse_thread/thread/e16b1f945289b307

ONDERWYS MOET SELFRESPEK HERWIN
Indicato neem met skok en teleurstelling kennis van die
Suid-Afrikaanse Onderwysersunie (SAOU) se deelname aan die
staatdiensstaking en die samewerking met organisasies van
kommunistiese ingesteldheid soos Cosatu. Die ontevredenheid met
vergoedingsvlakke vir onderwysers word verstaan, maar die wyse waarop
hier opgetree word, kan nie goedgepraat word nie.
VERKEERDE WERKSWYSE EN KEUSE VAN BONDGENOTE
Die wyse waarop die stakings gereël word, met pette, T-hemde wat
uitgedeel en nog daarby "Bring jou vuvuzela!" en straatoptogte (SAOU
se WK Nuusflits 38 van 2010) verlaag onderwysers tot maar net 'n nog
'n groep werkers wat ronddans. Dit lyk of onderwysers - insluitende
die oorwegend Afrikaanssprekende korps van die SAOU - die vervlakking
wat menseregte en al die sosialisme wat deur Kurrikulum 2005 in die
skole ingedra is nou geabsorbeer het tot op 'n punt wat daar weinig
onderskeid tussen "leerders" en hulle onderwysers is as beide hulle
laat aftrek na 'n humanistiese lewensbeskouing van gelykheid en
menseregte.
Die SAOU se webblad dra verskeie dokumente van die staking onder
beheer van "Cde" (comrade) sus en so, 'n term waarvan Afrikaners en
regdenkendes wat die kommunisme verwerp en bestry, hulle voorheen
duidelik afgeskei het. Dis 'n skandelike dag dat die eens trotse SAOU
nou in hierdie geselskap voordeel soek.
VERGOEDING IS PROBLEMATIES
Dit is so dat die onderwysberoep oor baie jare beskadig is deur
vergoeding wat nie tred gehou het nie, en nie erkenning gegee het aan
die professionele status en besonder belangrike posisie wat dit in 'n
samelewing behoort te hê nie. Dit is ook op die oomblik waar dat
onderwysers gerus beter vergoed mag word, maar as die onderwysberoep
homself verlaag tot stakings waarin hulle boonop soos 'n klomp
kommunistiese arbeiders met pette, T-hemde en vuvuzelas die strate
invaar, doen hulle self mee aan die afbreek van die status van
onderwys, wat in beginsel 'n edele en hoogstaande funksie in die
samelewing behoort te wees. Die regering moet ook verantwoordelikheid
aanvaar vir hierdie steurings in die onderwys as belastinggeld links
en regs vermors word en in korrupsie opgaan, terwyl onderwysers nie
opgebou word vir die belangrike rol wat hulle in die samelewing vervul
nie.
VERHOUDING MET PRIVAATSKOLE
Hierdie optrede van die SAOU is onverantwoordelik en rig onberekenbare
skade aan in die geloofwaardigheid van die uitoefening van dissipline
in skole. Dit is ook 'n terugslag vir die verhoudinge van die SAOU met
privaatskole – en veral daardie privaatskole wat ernstig probeer om
Afrikaanse christelike onderwys te handhaaf – as die SAOU met die
werkersvakbonde in kommunistiese wyse van optrede saamspan pleks
daarvan om sterker aansluiting te soek by die Afrikaanse christelike
onderwysinisiatiewe.
Ouers wat ernstig is oor die handhawing van onderwysstandaarde en die
opsoek van christelike onderwys vir hulle kinders, moet kennis neem
dat hierdie staking die antitese tussen staatsonderwys en christelike
privaatonderwys versterk, en dat die maak van besliste keuses tussen
staatsonderwys en christelike onderwys nie langer uitgestel kan word
nie.
Die christelike privaatskole, en meer spesifiek rolspelers soos die
Beweging vir Christelik-volkseie Onderwys (BCVO) en ARSO (Aksie
Reformatoriese Onderwys) wat tot 'n mate die ruimte vir Afrikaanse
christelike onderwys te beset, moet egter ook besin hoe lank die
onder-gekapitaliseerde situasie in hierdie geledere volhoubaar is.
Intussen moet ons almal die onderwysers wat hier aanhou werk - dikwels
met beperkte hulpbronne en met onbevredigende vergoeding – salueer.
Dat hierdie personeelkorps nie staak en ronddans nie, is 'n beskamende
voorbeeld vir die SAOU se lede en moet ouers opnuut laat dink in
watter skole kinders regtig leer hoe die gelowige sy lewe inrig, en
waar daar standhoudende onderwys is waar roepingsbewustheid sigbaar
is.
OPLOSSINGS
Die huidige regering het al dikwels gewys hoe min hy hom werklik aan
sy bevolking sy behoeftes steur en die staking gaan weinig invloed op
die regering hê. Dit breek onderwys net nog verder af.
Christelike Afrikaanse onderwys moet sy wortels terugvind, met insig
hoe om dit in praktyk werkbaar te maak in die Suid-Afrika van die
21ste eeu. Die pad vir gesonde onderwys is een wat los staan van die
huidige regering en aansluiting soek by westerse standaarde, en vrye
onderwys is wat onder eie beheer van die gemeenskap vir die die
onderwys opgestel is, staan, sonder regeringsinmenging.
Dit is bereikbaar deur privaatonderwys wat die Bybel bely en ken, en
wat die onderwyser betaal wat sy werk werd is (Lukas 10:7; 1 Timotheüs
5:18). Dit verg sake-insig wat skole tot stand kan bring wat nie net
in geestelikheid sterk staan nie, maar ook 'n realistiese bestaan en
loopbaan aan onderwysers kan bied. Die Afrikaner-sakemanne, geestelike
en onderwysleiers se kundigheid moet saamgevoeg word om skole op te
rig wat leerlinge en onderwysers vanself sal aantrek, en wat werklik
in die 21ste eeu onderwys lewer.
As die skande van die staking waarin Afrikaner-christenonderwysers nou
meedoen in die kommunistiese styl, kan dien om ons wakker te skud; om
ons op te roep om met wesentlike kapitaal skole te bou wat die mooi
ideale, maar sukkelende formate van Christelike Afrikaanse onderwys
tot die eer van God en die voordeel van hele samelewing kan sterk
maak, dan kan hierdie staking dalk tog 'n goeie uitwerking hê.
LEONARD VAN DER DUSSEN
Besturende Direkteur
Selfoon : 082-5732-732
Epos : lvddussen@indicato.co.za
AGTERGROND
Indicato Inligting (Edms) Bpk se aandeelhouers is al meer as tien jaar
betrokke by privaatonderwys. Die Indicato-kurrikulumstelling is 'n
standpuntinname vir Christelike onderwys en met spesifieke verwysing
na die Afrikaner se wese wat met calvinisme en veral die gereformeerde
belydenis wat geformuleer is vanuit die hervorming van die 16de eeu
verbind is.
Indicato sien die begrip "skool" in die 21ste eeuse konteks as 'n
instelling wat gesonde basisonderwys lewer, sport speel en
kultuuraktiwiteite beoefen sodat leerlinge binne hulle skool 'n
samelewingsverband ervaar met onderrig as die formele produk, terwyl
die wyse van hoe ons Suid-Afrikaanse samelewings sport- en
kultuurbeoefening aan dieselfde skool verbind, erken word.
Die sakemodel vir suksesvolle en volhoubare skole moet die 21ste eeu
verstaan, wat korporatiewe beeld en bedryf gebruik en nie in 'n
post-modernistiese samelewing nie op grootskaalse vrywilligers
lojaliteit kan reken om te groei nie.
Leonard van der Dussen is ook voorsitter van Laerskool Raslouw en
Hoërskool Raslouw, onafhanklike privaatskole wat deur 'n filiaal van
Indicato besit word en het dus aktiewe daaglikse insig in die
werklikheid van christen-Afrikaneronderwys.
Die volgende webblaaie word aanbeveel vir verdere agtergrondinligting:
www.indicato.co.za
www.raslouwskool.co.za
www.saonderwys.wordpress.com
www.saou.co.za
www.bcvo.co.za
www.arso.co.za
www.aros.ac.za

Wednesday, August 11, 2010

Boeredag Terugvoer

Maandag oggend 9 Augustus het so stil-stil aangebreek, maar in baie van ons het daar ‘n opgewondenheid geborrel. Vandag is Boeredag! Na die skriflesing en gebed het daar lieflike lofsange opgeklink, en ons het sommer dadelik geweet ons is presies waar ons hoort! Mense het van oral gekom, en selfs ook lang afstande afgele om die dag by te woon. Dit was wonderlik om te sien hoe almal met sakke en bokse klere, kos en selfs toiletpapier daar opdaag. Elkeen het gebring wat hy kon, of geskenk wat hy kon. Die Boeresport was heerlik, en groot en klein het deel uitgemaak van die pret. Die boerevolk het lanklaas so lekker gespeel . Dit was ‘n unieke geleentheid waar mense mekaar weer kon leer ken, en weer hande kon vat, al was dit so tussen rou eier en meel deur . Die jong manne het gedink hulle is sterk, en het die ou manne uitgedaag met die toutrek. Al was die jong manne baie meer, het die ou manne tog maar gewys dat die krag nog by die wysheid lê! Die Boeremusiek was iets besonders en dit is iets wat ons min sien. Mens se voete het sommer gejeuk toe hulle daar wegtrek met die instumente en die konsertina. Die atmosfeer en gees wat daar geheers het was uit die boonste rakke. Ons het weereens besef dat ons baie meer aandag aan hierdie deel van ons kultuur sal moet skenk. Die besluit om dit by ‘n arm blanke gemeenskap te hou, het dalk vreemd geklink, maar dit was nodig om te sien hoe die mense leef. Hulle is deel van ons volk. Hulle het baie moeite gedoen om die terein baie netjies te maak, en hul organisasie rondom die braaiers, gedekte tafels, en kos was uitstekend. Hierdie dag was gehou om die mense weer naasteliefde te laat ervaar, net boer-wees, sonder enige verdere kompilkasies en politiek. Ons het baie versoeke ontvang om meer gereeld so dag aan te bied, en dit is iets wat ons defenitief sal doen.

Wednesday, July 28, 2010

Uitnodiging na Boere-dag

Heerlike Boeredag

Ons het dit goedgedink dat ons as volksgenote ook op 'n sosiale vlak
met mekaar moet verkeer. Ons praat van saamstaan en nie saamstaan nie,
maar ons weet nie eens wie is ons mede boere nie!

Die tyd het aangebreek dat ons nou werklik die hande na mekaar moet
uitreik, en daarom word elkeen van julle persoonlik genooi na 'n dag
van boeresport en samesyn op Maandag 9 Augustus 2010. Kom wys jou
kinders wat is goeie vermaak!

Ons beplan om ongeveer 9 uur te begin met opening, waarna lekker
boeresport sal volg en 'n vleisie op die kole of potjiekos, nes u
verkies.

Die toegang vir die dag beloop R30 per voertuig wat geskenk sal word
aan die arm blankes om by te dra vir hulle vrugte-boom projek.

Adres: Kameeldrift 225, Pretoria-Wes.
'n Volledige kaart met aanwysings sal geplaas word op:
http://boere-eenheid-forum.cultureforum.net/gebeurlikhede-en-uitnodigings-f62/boeredag-9-augustus-t3375.htm#18941

Pak dus jou piekniekmandjie en bring jou goeie gesindheid en 'n
opvoustoel saam, ons sien jou daar!

Aanwysings : GPS koordinate S 25 41' 58,81" en O 28 00' 09,36" Ry
vanaf Pta uit met vd Hoff weg(R514) reguit verby die ou makro oor die
ou trein spoor. Draai regs uit in Charl str, na ong 350 meter op
regterkant is die ingang.

Tuesday, July 20, 2010

Bemarkingspamflet - Orania Jeugbeweging

Goeiedag,

Aangeheg en hieronder is 'n bemarkingspamflet vir die Orania Jeugnaweek.
Lees asseblief deur. Daar is min plek beskikbaar. Lees asseblief mooi oor
hoe om in te skryf. Die vormpie hieronder moet ingevul word. Charl
Oberholzer en Nikke Strydom hanteer die inskrywings. Die
'ouderdomsbeperking' vir lidmaatskap van die Orania Jeugbeweging gaan 18 tot
30 wees.

Groete,

Jaco Kleynhans

A5 pamflet (2).jpg

Indien jy graag die Orania Jeugnaweek wil bywoon kan die volgende vormpie
voltooi en aan <mailto:nikke.kastanje@gmail.com> nikke.kastanje@gmail.com
of <mailto:charl.oberholzer@gmail.com> charl.oberholzer@gmail.com gestuur
word:


Naam en Van


Selfoonnommer


E-posadres


Dorp / Stad


Busvervoer

JA

NEE